Właścicielem sklepu internetowego annARo, dostępnym pod adresem internetowym annaro.pl,
zwanym dalej Sprzedającym, jest Anna Rokita. Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać za
pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@annaro.pl
Niniejszy regulamin określa zasady i tryb zawierania z Kupującym Umowy Sprzedaży na
odległość za pośrednictwem sklepu, zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady
przetwarzania danych osobowych Klientów przez Administratora.
I. Definicje
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
annaro.pl
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Kupującym w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Wyrobów ze Sprzedawcą.
Konto - konto klienta w Sklepie, w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Koszyk - lista Wyrobów sporządzona z oferowanych w Sklepie Wyrobów na podstawie
wyborów Kupującego.
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy.
Wyrób - dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Kupującym a Sprzedającym.
System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i
oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie
i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego
rodzaju sieci urządzenia końcowego.
Wydanie - powierzenie przez Sprzedającego Wyrobu przewoźnikowi wybranemu przez
Kupującego.
II. Zasady ogólne
1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
Klienta na Wyroby znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta
albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny towarów widoczne na stronie internetowej, są podane w złotych polskich, nie zawierają kosztów przesyłki.
4. Koszty przesyłki są podane oddzielnie i pokrywa je Kupujący.
5. Sprzedający ma prawo dokonać zmian cen towarów objętych ofertą, wprowadzić nowe
produkty do oferty, przeprowadzać akcje promocyjne oraz je odwoływać.
6. W przypadku niedostępności towaru, na który zostało złożone zamówienie, Sprzedający
zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić o zaistniałej sytuacji Kupującego, a w razie
dokonanej wcześniej wpłaty zwrócić mu całą otrzymaną kwotę, chyba że strony postanowią
inaczej.
III. Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
prawidłowych danych kontaktowych, w tym dokładnego adresu, na który zakupiony Wyrób ma
być wysłany oraz adresu e-mail.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
IV. Składanie zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie)
2. Wybrać Wyrób będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk "Do koszyka”.
3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić
dostawa Wyrobu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Wyrobu).
5. Złożenie Zamówienia może nastąpić jedynie pod warunkiem oświadczenia przez
Kupującego, że akceptuje Regulamin oraz zapoznał się z Polityką Prywatności.
6. Kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę”.
7. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić
Zamówienie w terminie do 5 dni.
8. Kupujący w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania rachunku, który
może zostać załączony do wysyłanej przesyłki lub przesłany drogą elektroniczną na wskazany
adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych.
9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Kupującego błędnych danych
przy składaniu Zamówienia. W przypadku podania błędnych, niepełnych lub nieprawdziwych
informacji, braku dokonania przelewu do 5 dni roboczych od momentu dokonania zakupu
towaru lub przelania błędnej kwoty, nieodebrania przesyłki, Sprzedający ma prawo anulować
Zamówienie, potwierdzając to za pomocą wiadomości elektronicznej wysłanej na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej.
V. Metody dostawy i formy płatności
1. Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy Wyrobów:
a. Paczkomaty InPost
b. Kurier InPost
c. Odbiór osobisty po wcześniejszym dokonaniu przelewu i umówieniu
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
Anna Rokita
Nest Bank
87 1870 1045 2078 1065 8513 0001
b. Płatność za pobraniem - zapłata przy odbiorze przesyłki
VI. Wykonanie Umowy Sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym
i oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie w wiadomości e-mail na
podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Czas przyjęcia
Zamówienia do realizacji następuje po wpływie wpłaty na rachunek bankowy podany w
potwierdzeniu Zamówienia w przypadku płatności przelewem lub dokonania Zamówienia w
przypadku wyboru opcji za pobraniem.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania
płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym
razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku wyboru płatności za pobraniem przy
odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4. Czas realizacji Zamówienia podany jest w opisie każdego Wyrobu. Jeżeli Zamówienie jest
realizowane wedle indywidualnych życzeń, upodobań, projektów, personalizacji, czas realizacji
ustalany jest indywidualnie. Szczegóły i termin takiego Zamówienia ustalane są pomiędzy
Sprzedającym a Kupującym na drodze wiadomości elektronicznych lub telefonicznie.
5. W przypadku Zamówienia Wyrobów o różnych terminach realizacji, terminem obowiązującym jest najdłuższy podany termin.
6. Jeżeli realizacja zamówienia nie jest możliwa lub zostanie opóźniona w czasie, Sprzedający
jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Kupującego.
VII. Reklamacja
1. Wyroby oferowane w Sklepie internetowym annARo są nowe, wolne od wad. Wszystkie
Wyroby są wykonane w 100% ręcznie i co z tego wynika, nie jest możliwe wykonanie dwóch
takich samych Wyrobów. Stąd też niewielkie różnice w wymiarach. Wyroby annARo są unikatowe, wykonane z materiału naturalnego, barwione ręcznie, więc wszelkie "niedoskonałości" wynikają ze specyficznych cech tego materiału i sposobu tworzenia Wyrobów.
2. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu
do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Jeżeli
Wyrób został wykonany na Zamówienie, wykonany wedle dyspozycji Kupującego lub jeżeli
Wyrób został spersonalizowany na Zamówienie Kupującego - dedykacja, imię, nie jest możliwy
zwrot.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Wyrobu Kupujący ma prawo do
reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
4. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wadę fizyczną Wyrobu istniejącą w
chwili wydania Wyrobu.
5. Sprzedający odpowiada za niezgodność Wyrobu z Umową Sprzedaży w przypadku jej
stwierdzenia przez Kupującego przed upływem dwóch lat od wydania tego Wyrobu Klientowi
oraz zawiadomienie Sprzedającego przez Klienta o stwierdzeniu wady Wyrobu w terminie
jednego roku od jej wykrycia. W reklamacji należy zawrzeć m. in. zwięzły opis wady,
okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie
Klienta w związku z wadą Wyrobu. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do zgłoszonej przez Klienta
wady Wyrobu konieczne będą bezpośrednie oględziny, Sprzedający wezwie Klienta do
dostarczenia Wyrobu na podany adres reklamacyjny. Koszty przesyłki reklamacyjnej Wyrobu
ponosi Klient. Sprzedający zwraca koszty po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za
zasadną.
7. W przypadku stwierdzenia wady zakupionego Wyrobu, Klient ma prawo do żądania
doprowadzenia Wyrobu do stanu zgodnego z Umową przez nieodpłatną naprawę, żądania
wymiany na Wyrób wolny od wad, żądania obniżenia ceny. Klient nie może odstąpić od
Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
3. Uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowego użytkowania Wyrobu, w szczególności
moczenia, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub nieprawidłowej konserwacji Wyrobu
nie podlegają reklamacji. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta
(proporcje, kolorystyka itp.) nie mogą być podstawą reklamacji.
VIII. Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest
Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to
zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie
Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
możliwości zawarcia tejże umowy.
IX. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie
danych osobowych.